projektu
Projekt możesz zamówić on-line – wygodnie i komfortowo, bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że skorzystasz z formularza na naszej stronie, wyślesz zamówienie i opłacisz kaucję zwrotną. Kaucja jest zwracana po zakupie materiałów i przesłaniu na nasz adres mailowy skanu lub zdjęcia faktury z prośbą o zwrot.
Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do prac nad projektem.
Pierwszy etap to zbieranie informacji, dzięki którym stworzymy projekt nawierzchni indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i oczekiwać. W tym celu nasz projektant skontaktuje się z Tobą i omówi wszystkie aspekty projektu – techniczne i wizualne, a także pozna Twoje oczekiwania i preferencje względem wyglądu, trwałości, a także funkcjonalności projektowanej nawierzchni.
Na tym etapie będziemy również potrzebować dokumentacji geodezyjnej i materiałów dotyczących aktualnego stanu podłoża, którego dotyczy projekt.
Do wykonania projektu architektonicznego nawierzchni niezbędna jest dokumentacja zawierająca aktualny podkład geodezyjny lub szkic sytuacyjny działki, z uwzględnieniem ukształtowania terenu oraz istniejących budynków i zieleni, a także zdjęcie działki. Projektant poprosi o dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów.
Po zebraniu potrzebnych informacji i dokumentów przystąpimy do tworzenia projektu nawierzchni. Przez cały czas trwania prac nad projektem, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
prezentacja
projektu
nawierzchni
Czas na ocenę naszej pracy. Jest to etap, w którym otrzymasz od nas pierwszą wersję projektu Twojej nawierzchni. Projektant drogą mailową prześle projekt w formacie PDF.
Gotowy projekt zawiera pełną specyfikację, w tym kosztorys, metraż inwestycji raz z wyliczeniem niezbędnej ilości materiału oraz wizualizację w oparciu o najlepsze wyroby i materiały Crossbruk.
projektu.
Uwagi i
poprawki
W przypadku, gdy wykonany przez nas projekt w pełni spełnia Twoje oczekiwania, akceptujesz go w szybki i wygodny sposób, wysyłając do nas SMS lub e-mail. My zaś przygotowujemy projekt w formie papierowej do odbioru w wybranej wcześniej hurtowni.
Wiemy, że projekt nawierzchni wokół domu lub firmy to wybór, który będzie towarzyszył Ci przez lata, dlatego po otrzymaniu projektu masz 21 dni na zastanowienie się i zgłoszenie uwag lub poprawek (maksymalnie 3 poprawki). To także dobry moment, aby skonsultować projekt z wykonawcą. Po upływie tego czasu projekt zostaje automatycznie zaakceptowany.
Wszystkie poprawki i uwagi możesz zgłosić mailowo lub telefonicznie. Nasi projektanci zawsze są do Twojej dyspozycji – chętnie doradzą i zaproponują zmiany, a także odpowiedzą na wszystkie pytania związane z projektem.
nawierzchni
Czas na ostatni etap, czyli odbiór gotowego projektu i zakup materiałów potrzebnych do jego realizacji. Projekt możesz odebrać w hurtowni wybranej przy składaniu zamówienia.
To najlepszy moment, aby od razu złożyć zamówienie lub zakupić niezbędne materiały i przystąpić do prac nad realizacją projektu. Na miejscu nasi sprzedawcy zawsze służą radą i pomocą oraz dokładają wszelkich starań, aby realizacja zamówienia przebiegła sprawnie, szybko i bezproblemowo.