Pobierz katalog
krok 01 Zamówienie
projektu

Projekt możesz zamówić on-line – wygodnie i komfortowo, bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że skorzystasz z formularza na naszej stronie, wyślesz zamówienie i opłacisz kaucję zwrotną. Kaucja jest zwracana po zakupie materiałów i przesłaniu na nasz adres mailowy skanu lub zdjęcia faktury z prośbą o zwrot.

Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do prac nad projektem.

Pierwszy etap to zbieranie informacji, dzięki którym stworzymy projekt nawierzchni indywidualnie dopasowany do Twoich potrzeb i oczekiwać. W tym celu nasz projektant skontaktuje się z Tobą i omówi wszystkie aspekty projektu – techniczne i wizualne, a także pozna Twoje oczekiwania i preferencje względem wyglądu, trwałości, a także funkcjonalności projektowanej nawierzchni.

Na tym etapie będziemy również potrzebować dokumentacji geodezyjnej i materiałów dotyczących aktualnego stanu podłoża, którego dotyczy projekt.

Do wykonania projektu architektonicznego nawierzchni niezbędna jest dokumentacja zawierająca aktualny podkład geodezyjny lub szkic sytuacyjny działki, z uwzględnieniem ukształtowania terenu oraz istniejących budynków i zieleni, a także zdjęcie działki. Projektant poprosi o dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów.

Po zebraniu potrzebnych informacji i dokumentów przystąpimy do tworzenia projektu nawierzchni. Przez cały czas trwania prac nad projektem, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

krok 02 Cyfrowa
prezentacja
projektu
nawierzchni

Czas na ocenę naszej pracy. Jest to etap, w którym otrzymasz od nas pierwszą wersję projektu Twojej nawierzchni. Projektant drogą mailową prześle projekt w formacie PDF.

Gotowy projekt zawiera pełną specyfikację, w tym kosztorys, metraż inwestycji raz z wyliczeniem niezbędnej ilości materiału oraz wizualizację w oparciu o najlepsze wyroby i materiały Crossbruk.

krok 03 Akceptacja
projektu.
Uwagi i
poprawki

W przypadku, gdy wykonany przez nas projekt w pełni spełnia Twoje oczekiwania, akceptujesz go w szybki i wygodny sposób, wysyłając do nas SMS lub e-mail. My zaś przygotowujemy projekt w formie papierowej do odbioru w wybranej wcześniej hurtowni.

Wiemy, że projekt nawierzchni wokół domu lub firmy to wybór, który będzie towarzyszył Ci przez lata, dlatego po otrzymaniu projektu masz 21 dni na zastanowienie się i zgłoszenie uwag lub poprawek (maksymalnie 3 poprawki). To także dobry moment, aby skonsultować projekt z wykonawcą. Po upływie tego czasu projekt zostaje automatycznie zaakceptowany.

Wszystkie poprawki i uwagi możesz zgłosić mailowo lub telefonicznie. Nasi projektanci zawsze są do Twojej dyspozycji – chętnie doradzą i zaproponują zmiany, a także odpowiedzą na wszystkie pytania związane z projektem.

krok 04 Odbiór projektu
nawierzchni

Czas na ostatni etap, czyli odbiór gotowego projektu i zakup materiałów potrzebnych do jego realizacji. Projekt możesz odebrać w hurtowni wybranej przy składaniu zamówienia.

To najlepszy moment, aby od razu złożyć zamówienie lub zakupić niezbędne materiały i przystąpić do prac nad realizacją projektu. Na miejscu nasi sprzedawcy zawsze służą radą i pomocą oraz dokładają wszelkich starań, aby realizacja zamówienia przebiegła sprawnie, szybko i bezproblemowo.

Nie możesz się zdecydować? Zadzwoń do naszego eksperta
Ikona telefonowania